دانلود رمان عاشقانه پر بازدید


دانلود رمان عاشقانه پر بازدید و پر محتوا در لیست آماده شده از بهترین و جدید ترین رمان های ایرانی که رکورد شکستند نام برده و به معرفی تمام این رمان ها همراه با خلاصه و لینک دانلود و خرید مستقیم پرداختیم.

دانلود رمان عاشقانه پر بازدید
دانلود رمان عاشقانه پر محتوا

1. رمان عاشقانه پر بازدید بارش آفتاب:

رمان بارش آفتاب که در سال 1400 به قلم نویسنده نامی نسترن اکبریان به تالیف در آمد، در لیست بهترین و پر مخاطب ترین رمان های عاشقانه ایرانی قرار گرفت. بارش آفتاب از جمله آثاریست که در صدر جدول مخاطبی چندین قشر مورد پسند واقع شد و در سال 1401 به چاپ رسید.  این رمان روایت دختری به نام آفتاب را  دارد، آفتاب دختر کم رویی که در یک خانواده سخت مذهب متولد و این افراط ها در سن نوجوانی او را به دردسر کشاند.

تاثیر رفتار خانواده و اجتماعی نبودن آفتاب او را در چاله ای انداخت که فکرش را هم نمیکرد، ازدواج در سن کمِ نوجوانی از جمله دلایل تجبریات تلخ آفتاب بود حامی آفتاب در این بین، او را از دست تاریک تقدیر نجات داد. کتاب بارش آفتاب در یک سال به آنچنان استقبالی رسید که سطح بازدید های آن، میلیون را رد کرد.

بارش آفتاب در کتابی 669 صفحه ای در دسته بهترین رمان های بلند قرار گرفت. محبوبیت دیگر شخصیت داستان، به طلبه جوانی به نام علی قرار گرفت که در سیر داستان خلاف تصورات آفتاب عمل کرد… پرونده قصاص، داستان عقد بی برنامه و بدون رضایت طرفین، ترس از سنگسار، تهمت و تعرض از جمله موضوعات پرداخته شده در این رمان است. سطح کشش داستانی و جذابیت این رمان به قدریست که حتی فرصت استراحت به خواننده نداده و از جمله کتاب هاییست که شب ها خواب از چشم مخاطبب می دزدد.

نسترن اکبریان نویسنده اجتماعی_عاشقانه نویس خوش قلمی است که در سال های اخیر، چندین رمان محبوب منتشر کرده و نامش در میان طرفداران این عرصه جا افتاده است. از دیگر آثار پرطرفدار این نویسنده میتوان به رمان های استیصال، مخمور شب، تیر و…اشاره کرد. سطح قلم بالا، موضوعات انتخابی جذاب، طرز نگارش نو، کشش داستانی، شخصیت پردازی های قوی، پردازش به موضوعات اجتماعی و عاشقانه های ناب، از جمله مواردیست که رمان های این نویسنده را متفاوت و محبوب میکند.

اگر علاقمند به یک رمان با محتوای جذب کننده، آموزنده، اجتماعی و عاشقانه آرام هستید این رمان پیشنهاد صدر یک ما به شماست. خواندن این رمان عاشقانه ناب، شامل محدودیت سنی نبوده و میزان رضایت هم در قشر نوجوان و هم در قشر بزرگسال بسیار چشمگیر است. جهت مطالعه رمان بارش آفتاب از طربق لینک زیر اقدام کنید:

دانلود رمان عاشقانه پر بازدید بارش آفتاب از نسترن اکبریان

خلاصه رمان پربارش آفتاب:

آفتاب، دختری علاقمند به تحصیل، در یکی از محله های سطح پایین با خانواده افراطی خود کلنجار می رفت. تحمیل های بی اساسی که با نام دین بر سر او میزدند، هر لحظه او را بیشتر از خدا و یادش دور و مقدسات را در نظرش کم رنگ جلوه میداد. اجبار شرع، او را دلزده و تهمت ها، دلش را چرکین میکرد. ازدواج اجباری و بی رضایت او، با امام جماعت مسجد، از جمله اتفاق های مهم این داستان بود که او را در مسیر جدیدی از آینده اش قرار داد.

اشتباهات گذشته آفتاب اما دست از سرش بر نمیداشت، دلزدگی های آفتاب چشمِ بدش به علی را باز کرده بود. علی پسر خوش برخورد طلبه و امام جماعت مسجد محله شان بود که بی هیچ آشنایی با او نقش شوهرش را گرفت و راهِ درست دین را نشانِ آفتاب غروب کرده داستان داد… حامی او در ایتدا خدایی شد که یادش را از دل برده و در نهایت علی، چراغ خاموش دلش را روشن کرد…